افشاگری فرزند شاه مخلوع ازحمایت هایش از فتنه گران
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

افشاگری فرزند شاه مخلوع ازحمایت هایش از فتنه گران

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد. به گزارش کلمه نیوز و به نقل از پایگاه خبری ربع پهلوی، وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.

ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد. بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.

ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم. فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند.

وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد. در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد. پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد. وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: